Logo of Humboldt-Universität zu BerlinLogo of Humboldt-Universität zu Berlin
edoc-Server
Open-Access-Publikationsserver der Humboldt-Universität
de|en
Header image: facade of Humboldt-Universität zu Berlin
Browsing Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal by Title 
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Browsing Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal by Title
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Browsing Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal by Title
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CommunityTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CommunityTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
Browsing Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal by Title 
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Browsing Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal by Title
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Browsing Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal by Title

Browsing Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal by Title

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 23-23 of 23

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • 2019-10-18Zeitschriftenartikel
      Transkulturelles und mehrsprachiges Lernen in heterogenen Lerngruppen 
      Impulse für eine diversitätssensible Fremdsprachenlehrer*innenbildung
      Hennig-Klein, Eva-Maria
      Durch zunehmende Migrationsbewegungen werden sprachlich-kulturelle Ressourcen von Schüler-innen und Schülern und somit die Ausgangslage für die Initiierung von sprachlichen und kulturellen Lernprozessen im Fremdsprachenunterricht ...
      DINI-Zertifikat 2016OpenAIRE validated
      Imprint Policy Contact Data Privacy Statement
      A service of University Library and Computer and Media Service
      © Humboldt-Universität zu Berlin