Logo of Humboldt-Universität zu BerlinLogo of Humboldt-Universität zu Berlin
edoc-Server
Open-Access-Publikationsserver der Humboldt-Universität
de|en
Header image: facade of Humboldt-Universität zu Berlin
Search 
  • edoc-Server Home
  • Schriftenreihen und Sammelbände
  • Fakultäten und Institute der HU
  • Institut für Musik­wissen­schaft und Medien­wissen­schaft
  • Popscriptum
  • 12 - Sound, Sex und Sexismus
  • Search
  • edoc-Server Home
  • Schriftenreihen und Sammelbände
  • Fakultäten und Institute der HU
  • Institut für Musik­wissen­schaft und Medien­wissen­schaft
  • Popscriptum
  • 12 - Sound, Sex und Sexismus
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CollectionTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
DDC
780 Musik (11)
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CollectionTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
DDC
780 Musik (11)
Search 
  • edoc-Server Home
  • Schriftenreihen und Sammelbände
  • Fakultäten und Institute der HU
  • Institut für Musik­wissen­schaft und Medien­wissen­schaft
  • Popscriptum
  • 12 - Sound, Sex und Sexismus
  • Search
  • edoc-Server Home
  • Schriftenreihen und Sammelbände
  • Fakultäten und Institute der HU
  • Institut für Musik­wissen­schaft und Medien­wissen­schaft
  • Popscriptum
  • 12 - Sound, Sex und Sexismus
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filter

Use filters to refine search results.

Now showing items 1-10 of 11

  • Sort by:
  • Relevance
  • Title ascending
  • Title descending
  • Issue date ascending
  • Issue date descending
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
2016Teil eines Buches
Machtverhältnisse, Genderasymmetrien und Körperkonfigurationen in Reggaeton 
Gálvez, José
2016Teil eines Buches
Me, Myself and I? 
Postfeminismus und Sexismus im Mainstreampop der Post-MillenniumJahre
Dreeeßen, Yannig
2016Teil eines Buches
Phallic girls of pop: Nicki Minaj’s sampled anaconda and the semiotics of contradiction 
Bradby, Barbara
2016Teil eines Buches
„Gender-Bender“: Sound und kulturelle Repräsentation einer Technologie zur Stimmen-Transformation 
Heesch, Florian; Kopanski, Reinhard
2016Teil eines Buches
Genderlose, asexuelle Stimme? 
Von der Kopfstimme im Pop
Rost, Katharina
2016Teil eines Buches
A Shout-Out to Black Masculinity: The Vocal Performances of Robert Johnson, Little Richard, Prince and Kanye West 
Moling, Martin
2016Teil eines Buches
‚The world’s first amputee pop artist’. Darstellung von Behinderung in Viktoria Modestas ‚Prototype’ 
Becker, Clara; Knöppchen, Franziska; Pfahl, Lisa
2016Teil eines Buches
Neoliberal Working Conditions, SelfPromotion and DJ Trajectories: A Gendered Minefield 
Gavanas, Anna; Reitsamer, Rosa
2016Teil eines Buches
“As Good As Any Man I’ve Ever Heard: Lead Guitar, Gendered Approaches and Popular Music”. 
Lewis, Kate
2016Teil eines Buches
Neoliberal Sounds? The Politics of Beyoncé’s Voice on “Run The World (Girls)” 
Muchitsch, Veronika
  • 1
  • 2
DINI-Zertifikat 2019OpenAIRE validatedORCID Consortium
Imprint Policy Contact Data Privacy Statement
A service of University Library and Computer and Media Service
© Humboldt-Universität zu Berlin