Logo of Humboldt-Universität zu BerlinLogo of Humboldt-Universität zu Berlin
edoc-Server
Open-Access-Publikationsserver der Humboldt-Universität
de|en
Header image: facade of Humboldt-Universität zu Berlin
12 - Sound, Sex und Sexismus 
  • edoc-Server Home
  • Schriftenreihen und Sammelbände
  • Fakultäten und Institute der HU
  • Institut für Musik­wissen­schaft und Medien­wissen­schaft
  • Popscriptum
  • 12 - Sound, Sex und Sexismus
  • edoc-Server Home
  • Schriftenreihen und Sammelbände
  • Fakultäten und Institute der HU
  • Institut für Musik­wissen­schaft und Medien­wissen­schaft
  • Popscriptum
  • 12 - Sound, Sex und Sexismus
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CollectionTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
DDC780 Musik (11)
StatisticsView Usage Statistics
RSS FeedsfeedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CollectionTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
DDC780 Musik (11)
StatisticsView Usage Statistics
RSS FeedsfeedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom
12 - Sound, Sex und Sexismus 
  • edoc-Server Home
  • Schriftenreihen und Sammelbände
  • Fakultäten und Institute der HU
  • Institut für Musik­wissen­schaft und Medien­wissen­schaft
  • Popscriptum
  • 12 - Sound, Sex und Sexismus
  • edoc-Server Home
  • Schriftenreihen und Sammelbände
  • Fakultäten und Institute der HU
  • Institut für Musik­wissen­schaft und Medien­wissen­schaft
  • Popscriptum
  • 12 - Sound, Sex und Sexismus

12 - Sound, Sex und Sexismus

Recent Submissions
  • 2016Teil eines Buches
    Einleitung 
    Müller, Lena Jade
  • 2016Teil eines Buches
    Neoliberal Sounds? The Politics of Beyoncé’s Voice on “Run The World (Girls)” 
    Muchitsch, Veronika
  • 2016Teil eines Buches
    Phallic girls of pop: Nicki Minaj’s sampled anaconda and the semiotics of contradiction 
    Bradby, Barbara
  • 2016Teil eines Buches
    ‚The world’s first amputee pop artist’. Darstellung von Behinderung in Viktoria Modestas ‚Prototype’ 
    Becker, Clara; Knöppchen, Franziska; Pfahl, Lisa
  • 2016Teil eines Buches
    Genderlose, asexuelle Stimme? 
    Von der Kopfstimme im Pop
    Rost, Katharina
  • 2016Teil eines Buches
    A Shout-Out to Black Masculinity: The Vocal Performances of Robert Johnson, Little Richard, Prince and Kanye West 
    Moling, Martin
  • 2016Teil eines Buches
    Machtverhältnisse, Genderasymmetrien und Körperkonfigurationen in Reggaeton 
    Gálvez, José
  • 2016Teil eines Buches
    Me, Myself and I? 
    Postfeminismus und Sexismus im Mainstreampop der Post-MillenniumJahre
    Dreeeßen, Yannig
  • 2016Teil eines Buches
    Neoliberal Working Conditions, SelfPromotion and DJ Trajectories: A Gendered Minefield 
    Gavanas, Anna; Reitsamer, Rosa
  • 2016Teil eines Buches
    “As Good As Any Man I’ve Ever Heard: Lead Guitar, Gendered Approaches and Popular Music”. 
    Lewis, Kate
  • 2016Teil eines Buches
    „Gender-Bender“: Sound und kulturelle Repräsentation einer Technologie zur Stimmen-Transformation 
    Heesch, Florian; Kopanski, Reinhard
DINI-Zertifikat 2019OpenAIRE validatedORCID Consortium
Imprint Policy Contact Data Privacy Statement
A service of University Library and Computer and Media Service
© Humboldt-Universität zu Berlin