Logo of Humboldt-Universität zu BerlinLogo of Humboldt-Universität zu Berlin
edoc-Server
Open-Access-Publikationsserver der Humboldt-Universität
de|en
Header image: facade of Humboldt-Universität zu Berlin
Browsing Vol. 2/2019 by Title 
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Vol. 2/2019
  • Browsing Vol. 2/2019 by Title
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Vol. 2/2019
  • Browsing Vol. 2/2019 by Title
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CollectionTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CollectionTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
Browsing Vol. 2/2019 by Title 
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Vol. 2/2019
  • Browsing Vol. 2/2019 by Title
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Vol. 2/2019
  • Browsing Vol. 2/2019 by Title

Browsing Vol. 2/2019 by Title

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 11-12 of 12

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • 2019-10-18Zeitschriftenartikel
      Multilinguisme en situation d’enseignement du Français Langue Etrangère : attitudes des enseignants envers les langues autres que la langue cible 
      Xue, Lin
      Les attitudes des enseignants de langues étrangères envers les langues des apprenants, déjà acquises antérieurement, pourraient avoir un impact sur les représentations des apprenants en question, en ce qui concerne la ...
    • 2019-10-18Zeitschriftenartikel
      Transkulturelles und mehrsprachiges Lernen in heterogenen Lerngruppen 
      Impulse für eine diversitätssensible Fremdsprachenlehrer*innenbildung
      Hennig-Klein, Eva-Maria
      Durch zunehmende Migrationsbewegungen werden sprachlich-kulturelle Ressourcen von Schüler-innen und Schülern und somit die Ausgangslage für die Initiierung von sprachlichen und kulturellen Lernprozessen im Fremdsprachenunterricht ...
      DINI-Zertifikat 2019OpenAIRE validatedORCID Consortium
      Imprint Policy Contact Data Privacy Statement
      A service of University Library and Computer and Media Service
      © Humboldt-Universität zu Berlin