Toggle navigation
edoc-Server
Open-Access-Publikationsserver der Humboldt-Universität
de
|
en
View Item
edoc-Server Home
Schriftenreihen und Sammelbände
Fakultäten und Institute der HU
Albrecht Daniel Thaer-Institut für Agrar- und Gartenbauwissenschaften
Schriftenreihe des Seminars für Ländliche Entwicklung: SLE AP-Studien
View Item
edoc-Server Home
Schriftenreihen und Sammelbände
Fakultäten und Institute der HU
Albrecht Daniel Thaer-Institut für Agrar- und Gartenbauwissenschaften
Schriftenreihe des Seminars für Ländliche Entwicklung: SLE AP-Studien
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of edoc-Server
Community & Collection
Title
Author
Subject
This Collection
Title
Author
Subject
Publish
Login
Register
Help
Statistics
View Usage Statistics
All of edoc-Server
Community & Collection
Title
Author
Subject
This Collection
Title
Author
Subject
Publish
Login
Register
Help
Statistics
View Usage Statistics
View Item
edoc-Server Home
Schriftenreihen und Sammelbände
Fakultäten und Institute der HU
Albrecht Daniel Thaer-Institut für Agrar- und Gartenbauwissenschaften
Schriftenreihe des Seminars für Ländliche Entwicklung: SLE AP-Studien
View Item
edoc-Server Home
Schriftenreihen und Sammelbände
Fakultäten und Institute der HU
Albrecht Daniel Thaer-Institut für Agrar- und Gartenbauwissenschaften
Schriftenreihe des Seminars für Ländliche Entwicklung: SLE AP-Studien
View Item
2020
Buch
DOI: 10.18452/21624
What is in it for me?
Perspectives on integrating the private sector into ATVET (Agricultural Technical Vocational Education and Training) in Rwanda and Uganda
Droppelmann, Klaus
Bohlen, Amelie
Graf, Eva
Kansiime, Zachary
Kramer, Christian
Munezero, Didier
Riquetti, Melany
Ulrich, Franziska
Lebenswissenschaftliche Fakultät
Files in this item
SLE280_What’s in it for me.pdf
—
Adobe PDF
—
4.541 Mb
MD5: 80b866c6c5bed964f179b42406c790e8
Cite
BibTeX
EndNote
RIS
Details
DOI
10.18452/21624
Permanent URL
https://doi.org/10.18452/21624
HTML
<a href="https://doi.org/10.18452/21624">https://doi.org/10.18452/21624</a>