Show simple item record

2021-01-18Zeitschriftenartikel DOI: 10.18452/22330
The ENROPE Project for Junior Researchers in the Field of Plurilingualism and Education
dc.contributor.authorThe ENROPE Group
dc.date.accessioned2021-01-18T13:35:05Z
dc.date.available2021-01-18T13:35:05Z
dc.date.issued2021-01-18none
dc.identifier.urihttp://edoc.hu-berlin.de/18452/22958
dc.description.abstractThe members of the European project ENROPE (European Network for Junior Researchers in the Field of Plurilingualism and Education) give a short insight into their conceptual design based on three intellectual outputs – Online Platform, E-Portfolio, and Qualification Handbook – and report briefly about to date realised and further planned activities to strengthen plurilingual practices in research on education.eng
dc.description.abstractDie Mitglieder des europäischen Projekts ENROPE (European Network for Junior Researchers in the Field of Plurilingualism and Education) geben einen kurzen Einblick in ihr konzeptuelles Design, basierend auf drei intellektuellen Produkten - einer Online-Plattform, einem E-Portfolio und einem Qualifikationshandbuch - und berichten kurz schon realisierte und weitere geplante Aktivitäten, um mehrsprachige Praktiken in Forschung und Bildung zu stärken.ger
dc.language.isoengnone
dc.publisherHumboldt-Universität zu Berlin
dc.rights(CC BY-NC-ND 4.0) Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalger
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectplurilingualismeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectjunior researcherseng
dc.subjectErasmus+eng
dc.subjectEuropeeng
dc.subjectMehrsprachigkeitger
dc.subjectBildungger
dc.subjectErasmus+ger
dc.subjectEuropager
dc.subject.ddc370 Bildung und Erziehungnone
dc.subject.ddc366 Geheimbünde und Geheimgesellschaftennone
dc.subject.ddc378 Hochschulbildung (Tertiärbereich)none
dc.subject.ddc400 Sprachenone
dc.subject.ddc407 Ausbildung, Forschung, verwandte Themennone
dc.titleThe ENROPE Project for Junior Researchers in the Field of Plurilingualism and Educationnone
dc.typearticle
dc.subtitleAn Introductionnone
dc.identifier.urnurn:nbn:de:kobv:11-110-18452/22958-2
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.18452/22330
local.edoc.container-titleLanguage Education and Multilingualism - The Langscape Journalnone
local.edoc.container-creatorChristiane Fäcke, Marie-Françoise Narcy-Combes & Stephan Breidbachnone
local.edoc.pages6none
local.edoc.type-nameZeitschriftenartikel
local.edoc.container-typeperiodical
local.edoc.container-type-nameZeitschrift
local.edoc.container-urlhttps://edoc.hu-berlin.de/handle/18452/19672none
local.edoc.container-volume3none
local.edoc.container-periodicalpart-creatorDagmar Abendroth-Timmer, José Aguilar, Cédric Brudermann, Grégory Miras, Ramona Schneidernone
local.edoc.container-periodicalpart-titleLanguage Teacher Education and Plurilingualism in Digital Learning Environmentsnone
local.edoc.container-firstpage218none
local.edoc.container-lastpage223none
dc.description.versionPeer Reviewednone
local.edoc.container-erstkatid2928970-1

Show simple item record