Logo of Humboldt-Universität zu BerlinLogo of Humboldt-Universität zu Berlin
edoc-Server
Open-Access-Publikationsserver der Humboldt-Universität
de|en
Header image: facade of Humboldt-Universität zu Berlin
Search 
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Vol. 4/2021
  • Search
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Vol. 4/2021
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CollectionTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
DDC370 Bildung und Erziehung (1)
378 Hochschulbildung (Tertiärbereich) (1)
400 Sprache (1)407 Ausbildung, Forschung, verwandte Themen (1)440 Französisch und verwandte romanische Sprachen (1)
448 Gebrauch der französischen Standardsprache (Präskriptive Linguistik) (1)
All of edoc-ServerCommunity & CollectionTitleAuthorSubjectThis CollectionTitleAuthorSubject
PublishLoginRegisterHelp
DDC370 Bildung und Erziehung (1)
378 Hochschulbildung (Tertiärbereich) (1)
400 Sprache (1)407 Ausbildung, Forschung, verwandte Themen (1)440 Französisch und verwandte romanische Sprachen (1)
448 Gebrauch der französischen Standardsprache (Präskriptive Linguistik) (1)
Search 
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Vol. 4/2021
  • Search
  • edoc-Server Home
  • Elektronische Zeitschriften
  • Language Education and Multilingualism – The Langscape Journal
  • Vol. 4/2021
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filter

Use filters to refine search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort by:
  • Relevance
  • Title ascending
  • Title descending
  • Issue date ascending
  • Issue date descending
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
2021-10-12Zeitschriftenartikel
L’autobiographie comme support d’une réflexivité enseignante sur l’accent 
Miras, Grégory
La didactique de la prononciation bénéficie d’un statut particulier au sein de la didactique des langues. Ces particularités prennent leurs sources principalement dans une histoire épistémologique liant des paradigmes ...
DINI-Zertifikat 2019OpenAIRE validatedORCID Consortium
Imprint Policy Contact Data Privacy Statement
A service of University Library and Computer and Media Service
© Humboldt-Universität zu Berlin