Quantitative Investigations in Theoretical Linguistics QITL-4 (Berlin, Humboldt-Universität, 29.03.2011 - 31.03.2011)
Impressum
QITL-4 – Proceedings of Quantitative Investigations in Theoretical Linguistics 4 (QITL-4)
29.03.2011 - 31.03.2011
Berlin, Humboldt-Universität
Herausgeber
Amir Zeldes; Anke Lüdeling
Erscheinungsdatum
05.05.2011
Recent Submissions
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungQITL-4 Proceedings of Quantitative Investigations in Theoretical Linguistics 4
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungCompound Stress Assignment Emerges from the Lexicon
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungCorpus-based generation of linguistic hypotheses using quantitative methods
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungWhat counts? The graded nature of rule abstraction in child language
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungA concept-based approach to measuring the success of loanwords
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungIn a land far, far away… The dative alternation in British, American and Australian English
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungThe quantitative approach to morphological productivity in a diachronic perspective
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungEffects of complexity on the acceptability of long-distance whdependencies
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungMeasuring semantic change The case of Spanish participial constructions
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungAggregating and interpreting lexical alternation variables Benefits of Weighted Multidimensional Scaling for lectal categorization
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungProving poverties of the stimulus wrong A computational and corpus-based case in point
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungThe acquisition of English particle placement A case study in developing productivity
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungCan the asymmetric effect of implicit causality be explained through usage patterns?
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungA Quantitative Approach to the Contrast and Stability of Sounds
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungDeveloping productivity with a new construction Are there frequency effects in instructed second language acquisition (SLA)?
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungMaximum parsimony method in the subgrouping of Dravidian languages
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungRhythm-Syntax interaction in silent reading
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungColor naming universals A statistical approach
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungMeaning-shifting plurality and the Count/Mass Distinction
-
2011-05-05KonferenzveröffentlichungWatching language change A new visualization technique and its theoretical implications